Weblog wanted? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yaisa Nio - WaarBenJij.nu Weblog wanted? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yaisa Nio - WaarBenJij.nu

Weblog wanted?

Door: Yaisa

Blijf op de hoogte en volg Yaisa

14 November 2006 | Nederland, Amsterdam

Lieve mensen,

Op ons feestje vroeg aan aantal mensen aan ons of we nog een weblog oid zouden bijhouden... Welnu, geen idee hoe lang we dit gaan volhouden en hoeveel animo er onder jullie is, maar het is het proberen waard.

Laat het gerust weten als je van de mailingslijst af wilt, no offense taken at all!

Goed, wij gaan ons concentreren op de laatste loodjes op werk en in huis, na 25 november ontvangen jullie van ons een eerste berichtje uit het Verre Oosten!

Liefs

Timmo & Yaisa

• 14 November 2006 - 18:59

Aukje:

Heel veel succes met de laatste voorbereidingen.
    Groetjes

• 14 November 2006 - 21:58

Taco:

bedankt voor voor een superfeest en heel veel succes de komende weken !

• 15 November 2006 - 06:41

Felix:

Doe rustig aan, het wordt vanzelf 24 november... Succes met de laatste loodjes!

• 15 November 2006 - 07:12

Yvonne:

De laatste loodjes wegen het zwaarst! succes maar ook sterkte aankomende dagen!

• 15 November 2006 - 07:29

Marta:

Ik hoop dat ik regelmatig wat van en over jullie kan lezen. Deze weblog is ideaal. Success!

• 15 November 2006 - 07:51

Monique:

He Tim en Yais,

Veel succes met de laatste loodjes. Ik zie jullie in ieder geval op Schiphol en breng dan de kleine Fleur nog even mee.

Liefs en wij zullen jullie extra missen

Monique, Henk, Fleurtje

• 15 November 2006 - 08:14

Ying Wei:

Hoihoi,
    leuk hoor, weblog, ik lees het iig!!
    Succes nog met jullie laatste werkweek en tot zaterdag.

• 15 November 2006 - 08:22

Chantal:

He Y & T veel succes daar! Zoek vast een leuk restaurantje uit voor als we langskomen ;)))

• 15 November 2006 - 10:21

Anjo:

Veel succes (en tot de 22ste).
    Jullie plant is in goede handen.

• 15 November 2006 - 10:56

Luan:

Ik lees ook graag over jullie! Blijf maar schrijven, X!

• 15 November 2006 - 18:42

Simon:

Eindelijk tracking & tracing. Hoop dat we jullie zo een beetje kunnen volgen. Vooral heel veel plezier daar.

• 16 November 2006 - 11:09

Mama:

ja leuk! weblog is dus een soort nieuwsbrief die je automatisch toestuurt?

• 17 November 2006 - 09:37

Winny En Wim:

Yaisa en Timmo wij vinden het leuk om van jullie wederwaardigheden te vernemen!Goed idee!Liefs, Succes met de laatste loodjes!Winny-Wim.

• 19 November 2006 - 18:11

Yuri:

Ik wens jullie wat jullie elkaar toewensen :-)

May the force be with you

• 19 November 2006 - 18:38

Maaike:

Goed idee, een weblog! Leuke manier om op de hoogte te blijven. Bedankt trouwens voor jullie leuke feest. Fijn dat jullie er zelf ook van genoten hebben. Heel veel succes nog de komende dagen. Lieve groeten, ook van Alex

• 24 November 2006 - 01:27

Thomas & Liesbeth:

Jullie zijn nog niet weg maar ik eis foto's en nieuwe ervaringen binnen 24 uur van nu (anders zijn jullie geen echte vrienden).
    Een hele goede reis gewenst en ik hoop dat jullie het goed kunnen vinden met de Singaporezen (schijnen niet de meest creatieve en humorvolle zielen te zijn)en de overige ex-pats.
    Heel veel plezier gewenst en we geven 100 voorkeurstemmen aan deze weblog want we vinden het erg leuk het op deze manier mee te beleven.